سلام آقای سید الشهدا (ع)همهی چشمهایی که تو را میبینند،کاش چشمهای من بودند!صلی الله علیک ❤️❤️❤️ نوشته شده در دوشنبه هشتم اسفند ۱۴۰۱ساعت 23:27 توسط شاپرك| بخوانید...