به دلیل اینکه خداوند رو دوست دارم ومیدونم که او انقلاب اسلامی ایران و دوست داره ان شاالله در رفراندوم ۲۲ بهمن شرکت خواهم کردوثواب هرکدام را به تمام آزادگان دنیا تقدیم خواهم کرد
امشب #بانگ_الله_اکبر سر میدهم
چون قدرت خدای ما بزرگتر است ازقدرت هر دشمنی...
#فردا_خواهیم_آمد چون
باید همه دنیا بفهمن که مردم ایران ماهستیم نه یک عده آشوبگر غرب زده
#فردا_خواهیم_آمد
چون هستم اگرمیروم،گر نروم نیستم.
امشب #بانگ_الله_اکبر میدهم
چون با الله اکبر این انقلاب پایه ریزی شد.
#فردا_خواهیم_آمد چون پدر و رهبر مهربانمان امر کرده است .
#بانگ_الله_اکبر من یعنی ما چهل و چهارمین سال است که دست رد بر شیطان بزرگ زده ایم
#فردا_خواهیم_آمد
چون جشنه بزرگی هست
ساندیس میدن عظم البلا...
ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 90