چهل سالگی

خرید بک لینک
سلام

دیروز عصر ساعت شش....چهل ساله شدم!

دقیقا بیست بهمن پنجاه وهفت به دنیا آمدم

چهل سالگی برخلاف تصورم نا امیدکننده نبود

انگار آدمیزاد ...بالای قله ی عمر ایستاده و داره گذشته وآینده رو تماشا میکنه

نق نق ها و غر های گاه وبیگاه بچگانه....جای خودشو میده به تفکر وتحلیل

انگار به وقایع زندگی داری از بالا نگاه میکنی

به زبون ساده

آردتو بیختی ...الک تو آویختی

فقط بعضی وقتا از خودم میپرسم

یعنی برای اینکه فلان مطلب رو بفهمی ودرک کنی به چهل سال عمر نیاز داشتی؟

یادش بخیر امام خمینی رحمه الله علیه که فرمود:

بعضی از شهدای ما راه صد ساله رو یک شبه طی کردند!!!

همون جوونای هفده هجده ساله با فهم آدمای عارف صدساله

عظم البلا...

ما را در سایت عظم البلا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 144 تاريخ: جمعه 13 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:28

صفحه بندی