دخترک در وِبلاگش از روزمرگی هاش نوشته ....
افسرده وغمگین ونا امید بود
از اینکه به هزارشیوه برای عشقش دلربایی کرده
احساسات نابش وخرج کرده
از جان مایه گذاشته
ولی یکباره اون آقا ترکش کرده
تماسها رو بی جواب گذاشته
فقط یک پیامک فرستاده :
منو ببخش
لطفا فراموشم کن
باور کن ،ما اصلا به درد هم نمیخوریم!!
ماهها دل دادگی و امید به پیوند مقدس ازدواج در عرض یک روز بر باد رفته
دخترک درانتها یک سوال پرسیده بود:
به نظر شما چرا منو ترک کرد؟
پاسخش واضح بود :
یکی دیگه دلش و برده
تو ارزون به دستش رسیدی
در قبالت هیچ مسئولیتی نداشت
درحد یه ادکلن و خرس عروسکی و جعبه شکلات ولنتاین بیشتر نبودی
از تو لَوَندتر و دلفریب تر پیدا کرد ورفت البته اونم یه روزی رها میکنه
و این دورباطل مدام ادامه داره
فقط همین عظم البلا...
ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 79