اینارو مینویسم که پسرک بعدها بدونه...
توی هیجده ماهگی
بصورت کاملا درست با مخاطب درست
کلمات مامان..بابا...آبجی...رو میگه
البته با لحن خودش..مثلا آبجی رو میگه آااادددی
خیلی کم خوابه..شبها بطور متوسط چهار یا پنج باربیدارمیشه و گریه میکنه
روزهم اگر بخو ابه..خواب یکسره نداره
ولی رفتارهاش خیلیی شیرین شده
مثلا یه باره شروع میکنه هفت هشت بار در حالیکه با انگشت سبابه به من اشاره میکنه میگه مامان مامان مامان
انگار میخواد یه مطلب جالب رو بهم بگه وفقط بلده لفظ مامان رو تکرار کنه واشاره کنه
جالب اینجاست که همیشه تشنه است ولی دوست نداره لفظ آب رو بگه وفقط به کلمن اشاره میکنه و غر میزنه
یکسال و دوماهگی شروع به راه رفتن کرد
واولین قدمهاشو با کفش در حرم امام موسی بن جعفر ع وامام جواد ع برداشت
زیارت اربعین سال نودوهفت
عظم البلا...
ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 148