
سلامپا تو چهل سالگی که بگذاری ....بدن آدمیزاد انگار واشر سر سلیندر میسوزونههربار یجوری این بدن لنگ میزنههمه چی به سادگی سابق نیست....(هرچند مگه قبلنا ساده بود؟!الدنیا محفوفه بالبلا)یادمه اوایل جوونی از خدا فرزند شایسته میخواستمهم پسر هم دختر دوست داشتم دوتا دختر داشته باشم نه دوتا پسرولی بی پسر هم نباشمهمونی شد که میخواستم( الحمدلله کما هو اهله)فقط یه نکته ی ریز اینجا بودباید قبل اینکه از خدا فرزند سالم و صالح بخوام،از خدا میخواستم خودم صالح وسالم باشمکه دنیای آروم ومتفکر ومهرب...
ادامه مطلب