والدین سالم و صالح

خرید بک لینک

سلام

پا تو چهل سالگی که بگذاری ....بدن آدمیزاد انگار واشر سر سلیندر میسوزونه

هربار یجوری این بدن لنگ میزنه

همه چی به سادگی سابق نیست....(هرچند  مگه قبلنا ساده بود؟!الدنیا محفوفه بالبلا)

یادمه اوایل جوونی از خدا فرزند شایسته میخواستم

هم پسر هم دختر 

دوست داشتم دوتا دختر داشته باشم نه دوتا پسر

ولی بی پسر هم نباشم

همونی شد که میخواستم( الحمدلله کما هو اهله)

فقط یه نکته ی ریز اینجا بود

باید قبل اینکه از خدا فرزند سالم و صالح بخوام،از خدا میخواستم خودم صالح وسالم باشم

که دنیای آروم ومتفکر ومهربون و خونسرد فاطمه ی درونگرا رو خراب نکنم

که دنیای خونگرم وخوش انرژی  و دل  پر عاطفه ومهربون  ی زینب فوتبال دوست برونگرا رو بهم نریزم

که دنیای بیش فعال باهوش و مهربون احسان رو داغون نکنم

حالا میفهمم مادر بودن فقط خوراک وپوشاک ومدرسه بچه نیست....

مادر بودن یعنی خراب نکردن آبادی خدا

خدایا هرچه خراب کردم خودت آباد کن بحق این شب ۲۳ ماه رمضان

بخصوص اگرکارهام و رفتارهام باعث خراب شدن معماری  الهی دل این سه تا بچه شده

اللهم الجعل عواقب امورنا واولادنا خیرا

+ نوشته شده در یکشنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۱ ساعت 14:19 توسط شاپرك  | 

عظم البلا...

ما را در سایت عظم البلا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 110 تاريخ: سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 10:55

صفحه بندی