هروقت میبینمش دلم میگیره
خیلی تنهاست انگار
خیلیییی
قبل و بعدش خیلی اشک میریزم
باهاش قدم میزنم
حرف میزنم
به نصیحتهای تکراریش گوش میدم ومیگم چشم
دلم خون میشه
همیشه میگه منو حلال کن منم میگم اصلا غیر خوبی از شما چیزی ندیدم
بعدش میدوم میرم حرم
پیش حبیبم
با بغض زمزمه میکنم
حضرت شمس الشموس فدات بشم هرچقدر پدرت امام موسی بن جعفر ع رو دوست داری هرقدر مادرت بانو نجمه رو دوست داری ...قسمت میدم
هوای بابا ومامان منو داشته باش
خیلی سخته یه دختر یه عمر طولانی هزار کیلومتر از پدرش دور باشه
خیلی سخته بابای تنها وپیرش و بزاره و برگرده یه شهر دووورر
هربار میگم با خودم نکنه آخرین بار باشه
ولی دلم قرصه به امام رضا علیه آلاف التحیه والسلام
وگرنه صدبار دق میکردم
به کسی ندارم الفت زجهانیان مگرتو
اگرم تو هم برانی سر بی کسی سلامت
عظم البلا...ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183