هرچه کم کردیم تو زیاد کن...واسه ی همه ی خلق خودت

خرید بک لینک

سلام

گاهی میرم سر کیسه ی برنج ...که نصفه شده

با خودم میگم یعنی دوباره میتونیم برنج ایرانی بخریم؟

الان شده کیلویی ۲۴ هزار تومن

منم از برنج غیر ایرانی متنفرم

هر پیمانه ای که بر میدارم

به یاد مامان بزرگم میفتم

هروقت غذا تموم میشد ومیخواستیم سفره رو جمع کنیم

دستاشو میبرد بالا میگفت

الهی شکررر خدایا ما هرچه کم کردیم توزیاد کن

پ.ن :ان هذا لرزقنا ما له من نفاد

عظم البلا...

ما را در سایت عظم البلا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 163 تاريخ: دوشنبه 18 آذر 1398 ساعت: 21:40

صفحه بندی