سلام
کتاب چهل نامه ی کوتاه به همسرم .....از نادر ابراهیمی
مدتها پیش خریدمش
تعریفش و زیاد شنیدم
الان فرصت شد بخونمش
خداااا....آخه یه کتاب با متن عاشقانه وشاعرانه ولطیف چطور میتونه اینقدر روانشناسانه وزیبا و پراز راهکار برای زندگی مشترک باشه!!!
بعضی جملاتش انگار داره دقیقا منو توضیح میده
خدا رحمتت کنه نادر
عظم البلا...ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 144