هیچ کجایی ندیدم کسی مثل امیرالمومنین علی علیه السلام اینقدرناز با خدا حرف بزنه ودلبری کنه....
اوج این دلبری توی مناجات شعبانیه است(توپرانتز باید بگم دعای عرفه ی سیدالشهدا ع هم شبیه مناجات شعبانیه ودعای کمیل پدرشون هست انگار کلام امیر از زبان فرزندش سیدالشهدا ع است)
یکی مثل من ...دست خالی ...روی سیاه...پرونده پرگناه
اگه مناجات شعبانیه رو بخونه
انگار رفته تو بغل خدا
درآغوش خدا
هی براش ناز میکنه...
خدا هم خریداره
اون جمله ی اولش دیگه محشره
واسمع دعایی اذا نادیتک واقبل علی اذا ناجیتک
انگار بهش میگی :میشه به حرفام گوش کنی ؟میشه دلبری منو توی مناجات قبول کنی وبهم توجه کنی؟
ان اخذتنی بجرمی اخذتک بعفوک
خدایا توفیق خوندن دعا ی با توجه رو به همه ی بنده هات بده به من روسیاه هم نظر کن دست خالی نباشم ...نگذار خسرالدنیا والاخره بمیریم
به حق محمد ص به حق علی ع به حق فاطمه س به حق حسن ع به حق حسین ع
عظم البلا...ما را در سایت عظم البلا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129