میشه بهم توجه کنی؟

خرید بک لینک
سلام

هیچ کجایی ندیدم کسی مثل امیرالمومنین علی علیه السلام اینقدرناز با خدا حرف بزنه ودلبری کنه....

اوج این دلبری توی مناجات شعبانیه است(توپرانتز باید بگم دعای عرفه ی سیدالشهدا ع هم شبیه مناجات شعبانیه ودعای کمیل پدرشون هست انگار کلام امیر از زبان فرزندش سیدالشهدا ع است)

یکی مثل من ...دست خالی ...روی سیاه...پرونده پرگناه

اگه مناجات شعبانیه رو بخونه

انگار رفته تو بغل خدا

درآغوش خدا

هی براش ناز میکنه...

خدا هم خریداره

اون جمله ی اولش دیگه محشره

واسمع دعایی اذا نادیتک واقبل علی اذا ناجیتک

انگار بهش میگی :میشه به حرفام گوش کنی ؟میشه دلبری منو توی مناجات قبول کنی وبهم توجه کنی؟

ان اخذتنی بجرمی اخذتک بعفوک

خدایا توفیق خوندن دعا ی با توجه رو به همه ی بنده هات بده به من روسیاه هم نظر کن دست خالی نباشم ...نگذار خسرالدنیا والاخره بمیریم

به حق محمد ص به حق علی ع به حق فاطمه س به حق حسن ع به حق حسین ع

عظم البلا...

ما را در سایت عظم البلا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: جمعه 13 ارديبهشت 1398 ساعت: 22:28

صفحه بندی